Wednesday 31 August 2011

Piss off...

Der bliver ingen lille Jyllandstur alligevel. Grunden kan være ligemeget da faktum er, at jeg ikke skal til Jylland. Og jeg er sur over det. Jeg er fucking sur over det. Jeg er ederspændtrasende! Og så forfærdeligt ked af det over det, for jeg ville så gerne op på Peters opholdssted og ligge og putte i hans store seng og trække den friske luft, langt ude i ingenting og spille Crash Team Racing med Peter og ikke være afhængig af mobilen, fordi der alligevel næsten ingen forbindelse er. I stedet for at sidde og stinke i multiforurenede København, fyldt med psykopater og utryghed og lort  op og ned ad gaderne, rent metaforisk set.
Misforstå mig ikke, jeg elsker min by, men jeg skal bare ud med nogle følelser om, hvor vred jeg er over situationen. Desuden er det altid meget rart at komme ud til det modsatte af København i ny og næ og denne weekend ville bestemt ikke have skadet mig, hvis jeg var uden for grænsen til Københavns kommune.

Og det er da heller ikke fordi det ser helt sort ud. Peter siger, at han kommer her på fredag til søndag, og han har faktisk allerede skaffet sig et lift, så det er ikke fordi jeg ikke ser ham... jeg ville bare så gerne have været i Jylland i stedet for...

No comments:

Post a Comment