Wednesday 31 August 2011

ATM (At the moment...)

I fredags ringede de fra Produktionsskolen K.U.B.A. og sagde jeg var kommet ind, og at jeg blot skulle have min godkendelse fra min UU-vejleder. Der mødtes jeg så med hende igår, fik den og startede i dag i køkkenværkstedet, hvor jeg skal lave mad til 130 mennesker hver dag.
Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg blev da de ringede, jeg er helt seriøs når jeg siger, at jeg smilte hele telefonsamtalen igennem. Jeg skal gå og lave en masse mad og så få 2.250(+),- for det. Det er fandme fedt! Det er fandme livet.

I fredags holdt min bedsteveninde lidt af en fest. Jeg havde ikke set hende i en del tid før det og jeg er ret bange for, at vi er ved at vokse lidt fra hinanden, også selvom jeg helst ikke vil lade det ske. Jeg er simpelthen så dårlig til at tage initiativ...
Men hun skrev  sidst jeg var i Aalborg og sagde hun holdt fest næste lørdag, hvor jeg spurgte om jeg måtte komme med. Det gjorde jeg, medbrang en flaske russisk vodka der havde været åbnet før og stået oven på vores skab i over et år, så lidt af den var forsvundet. Senere den aften forsvandt resten, trods den lugtede ret så sprittet. Jeg drak den for mig selv samt lidt af Cecilies citrus vodka og (overraskende nok, kun) en enkelt øl den aften. Der havde jeg det ret godt.


Jeg skal i skole imorgen og jeg glæder mig sådan. Men en ting jeg glæder mig endnu mere over er, at jeg skal se Peter imorgen. Jeg fik at vide at vi har fri torsdag og fredag, så jeg tager et (lettere spontant) smut til Jylland igen imorgen. Peter skulle egentlig komme her i weekenden, men eftersom jeg har mere weekend end ham, aftalte vi at jeg kom derover, bare i dag. Og til mit held går der et lift imorgen (via Gomore) til Hadsund, altså tæt på Peters opholdssted, for blot sølle 150,-. Så jeg skal se min skønne, skønne kæreste igen imorgen hvor vores forlængede weekend (eller min forlængede) bare skal stå på råhygge, playstation og lidt Aalborg! Det bliver ekstraordinært.

No comments:

Post a Comment