Wednesday 17 August 2011

Atter minder

Jeg tror det er gået op for mig, hvad jeg rent faktisk bruger min blog til.
Det er ikke en dagbog (i den forstand af, at jeg fylder den op med dybt personlige ting), det er ikke en weight loose blog, det er ikke en billed- eller modeblog, eller en blog inden for noget som helst andet emne. Jeg har i tider tænkt over hvad jeg i grundet vil bruge min blog til, nu da der findes så mange slags hvor man selvfølgelig altid gerne vil lave noget lettere usandsynligt. Men det har jeg slet ikke gjort og jeg er nu også ligeglad. Ligeglad med hvad det er jeg har gang i, ligeglad med om folk læser hvad jeg skriver... ligeglad. I bund og grund ligeglad med det hele - og jeg elsker sådan det ord. "Ligeglad". Det er så nemt at sige i en ligegyldig tone, så selve ordet passer til dens betydning. Og mest af alt fordi jeg er ligeglad med meget. Ikke alt, men meget. Men hvorom alting er, så er min blog en scrapbog. En "bog" med fremtidige minder og jeg vil fra dette øjeblik (17. august 2011, kl. 03:10 (jeg ved godt det i realiteten vil stå i bunden, men det tidspunkt jeg udgiver indlægget på er aldrig det klokkeslet det i virkeligheden er)) love mig selv; ikke at slette nogle indlæg så længe jeg har tænkt mig at bruge denne blog. Og jeg har planer om at bruge den et godt stykke tid. Men det er for, at jeg ikke løber fra min fortid og minder jeg måske ikke vil huske i fremtiden. Ikke at jeg pt. synes der er noget at løbe fra - overhovedet, da jeg er en af de slags teenagere der er 90 % tilfreds med livet (de sidste 10 % handler selvfølgelig om penge og en far der ikke er så fed rent holdningmæssigt). Ja... men det er min blog og hvad jeg bruger den til. Lyder det ikke meget rigtigt? Der er indlæg fra koncerter, arrangementer og min sommerferie samt indlæg med få tanker og følelser uden det er blevet for personligt.

Jeg valgte at ovenstående skulle have en flot farve,
eftersom dette vil være noget af et ligegyldigt
minde. Men så kan jeg blive husket om, at denne
slags lyseblå var en af mine yndlingsnuancer af blå,
udover turkis, konge- og marineblå. Dette er vel
noget lignende laguneblå. Jeg er ret vild med blå.

Og ikke nok med dette, vil jeg også tillade mig
at indskrive min kalender for de følgende dage:
17. august 2011: - Ringe til AFUK for at aftale møde om at starte på
                            madværkstedet.
                         -  I bad og gøre mig lækker fra top til tå.
                         -  Pakke, til at skulle til Jylland den følgende morgen.                     
18. august 2011: - Ind til Københavns Hovedbanegård og have toget klokken 05:00 
                            mod Hobro.
                          - Ankomme til Hobro station 09:11 hvor jeg bliver hentet af en
                            voksen fra Peters opholdssted da han vil være i skole på
                            daværende tidspunkt.
                          - Modtage Peter med åbne arme mellem klokken 14:00-15:00 (ikke
                            sikker på hvornår han er hjemme).
                          - Putte.
                          - Spise fremragende mad.
                          - Putte meget, meget mere.                                                        
19. august 2011: - Morgenputte.
                          - Højst sandsynligt mødes med Peters gamle klassekammerater og
                            spille fodbold, hvis vejret er til det.
                          - Gå tur i skoven omkring Peters opholdssted.
                          - Putte, putte og atter putte!                                                        
20. august 2011: - Morgenputte.
                          - Ind til Randers Regnskov, tage en masse billeder og fortære
                            lækker sandwich.
                          - Ind til 1000fryd i Aalborg, se The Freeze, War Of Destruction og
                            The Nitty Gritty live og drikke os i hegnet.
                          - Hjem og sove enten hos Peters mor eller Morten.                        
21. august 2011: - Overdrevet meget putteri.
                          - Hjem, tilbage til København.
Min nye rotte-baby, Lotus.
Lotus fordi jeg synes det er et af de smukkeste navne og fordi
jeg i fremtiden gerne vil have en datter ved samme navn.
Min nye rotte-baby, Allie.
Allie er en forkortelse af det latinske ord for "livlig"
Mig, Lotus og Allie.

No comments:

Post a Comment