Friday 26 August 2011

Jylland #2

Det var en kedelig samt umådelig spændende tur, jeg havde hjem til min kæreste i Jylland 18.-21. august, men lad mig fortælle det hele fra en start af.


Jeg brugte natten på at bade og pakke, inden jeg omkring klokken 4 tog ned og ventede på natbussen, og til mit held kom jeg nogle ganske få minutter før den ankom, ellers skulle jeg have ventet en time og ikke nået mit tog.
Jeg ankom så til Københavns Hovedbanegård ungefähr (cirka) 04:30 hvor hele hovedbanen så var lukket og låst fordi de gjorde rent. Det vidste jeg faktisk ikke de brugte deres nat på. Anyways, jeg ankom altså uden smøger og stod og ventede udenfor, så meget havde jeg ikke at tage mig til, andet end at spise min medbragte mad (bestående af ris, spinat, kylling, broccoli, blomkål, gulerødder, karrypasta og soja, yeaah!). Det gjorde jeg så, for jeg havde ikke spist noget siden den forgående aften og jeg havde jo holdt mig vågen hele natten.
(Jeg kan godt mærke der komme en masse unødvendig information fra turen her, undskyld, jeg skal nok komme i gang.)


Toget ankom lidt i 5, så deri sad jeg bare og kukkelurede i 4 timer og 11 minutter - efter min print-selv-billet, men det tog nogle ganske få minutter mere.
På Hobro station blev jeg hentet af en voksen fra Peters opholdssted, Hedehuset. Vi kørte en tur i Rema1000 og derefter hjem så jeg kunne sove.
Vi kom hjem, jeg så tegnefilm, jeg sov og jeg vågnede lidt før Peter trådte ind ad døren (ungefähr 13:30-14:00), efter at have været på en mindre hyttetur med sin nye SoSu-klasse.
Vi lå og puttede ekstremt meget (og havde lidt sexy time), spillede lidt playstation og puttede noget mere før vi skulle med Thomas (en voksen fra Hedehuset) ud og handle ind. Peter bor i sit eget lille hust ved siden af det store hust hvor mange andre bor og hvor der er fællesspisning, så han skal selv lave aftensmad nu og da.
Vi kom så hjem og puttede (ord for enten sex eller når vi rent faktisk putter), så fjernsyn, lavede mad og puttede noget mere inden vi gik i seng (tror nok vi "puttede" 6 gange den dag).
(Jeg skriver alt for mange detaljer)
Om fredagen lavede vi næsten ikke en skid. Puttede, spillede playstation, så fjernsyn, spiste og puttede noget mere.
Lørdag var det meningen vi skulle i Randers Regnskov, men kom det ikke da vi fandt ud af, at det kostede 175,- per person, så det vil vi vente med til efterårsferien (det vil sige, at der ikke er nogle billeder fra turen). I stedet ville vi sindssygt gerne til Aalborg, eftersom en af vores venner skulle spille på 1000Fryd sammen med War Of Destruction og The Freeze. Peters kontaktperson havde sagt, at det var "blive-weekend" for alle, dog virkede det som om det kun var for Peter, eftersom flere fik lov til at tage hjem. Bortset fra Peter. Vi besluttede os derfor for at "stikke af". Ikke at det var svært, men de skulle jo stadig ikke opdage os.
Vi pakkede min taske og gik igennem skoven, forbi Danmarks største sindssygeanstalt, igennem Mariager til at finde ud af, at der ikke kørte nogle busser derfra til Hobro om lørdagen. Hvad gør man så? - Så blaffer man da bare! Vi gik lidt ned ad Hobrovej og prøvede at blaffe der, men det var for det meste proppede familiebiler eller gamle, snerpede mennesker der kørte forbi. Så lige ved én bil vi ikke stak tomlen ud til, fik vi derimod øjenkontakt med. Hun kørte helt ned for enden af vejen og kom tilbage og stoppede og spurgte om vi skulle til Hobro og om vi ville have et lift. Det ville vi selvfølgelig gerne.
Fra Hobro station blev vi hentet af Fisker-Mikkel og hans forældre, hvorefter vi kørte til Aalborg. Vi satte vores ting oppe hos Mikkel, købte en flaske vodka og en kasse øl og satte os over ved Kunsten hvor der var noget "fest"-agtigt noget. Derefter tog vi op til Mikkel, hentede vores ting, lagde dem hos Morten og sad der i kort tid, før vi tog over til 1000Fryd, åd noget pizza, hørte noget god musik, drak nogle øl og noget "trylledrik" (vodka, saftevand og vand). Efter koncerten tog vi hjem og sov hos Morten.
Morgenen efter vågnede Peter og jeg ved, at der gik en sømands-parade udenfor og spillede trommer. Peter stod op og gik ind og snakkede lidt med Morten, før Morten tog hjem til sine forældre. Så vi havde lejligheden for os selv. Vi tullede lidt rundt, sad på facebook, pakkede, så fjernsyn og Peter gik ned med en masse pant så vi kunne få os en sandwich fra Katjas og så jeg kunne komme hjem.
Klokken 17 tog Peter og jeg en alt for lille og alt for kort afsked før jeg tog mig lift tilbage til København.


Det er ikke totalt nemt med et langdistanceforhold.
Men han er så skøn, at jeg ville være ligeglad,
selvom han boede i Australien.

No comments:

Post a Comment