Sunday 13 March 2011

Introduktion, Søndag d. 13. marts 2011

To do-list:
Nasse penge af mor -
Pakke alt på huskelisten, -
hvis ikke mere   
På arbejde -
Købe cola/snack i fakta -
til bustur  
Hjem og pakke sidste ting -
Hjem til Katja -
Ind til Nørreport og -
mødes med dude jeg skal  
købe kamera af   
Atter hjem til Katja, og -
holde os vågne hele  
natten for at kunne sove  
i bussen på vej til Berlin  
Mandag d. 14. marts 2011
Afsted til Berlin klokken 06:30 -

Gute Abend, liebe Blogspot.
Atter en gang har jeg oprettet mig en blogspot. Jeg havde en, navngivet "Lort I Hovedet", Men jeg skrev aldrig rigtigt nogle indlæg, og efter vildt lang tid opgav jeg den ligesom, bl.a. også fordi jeg havde mig en blog inde på SKUM. Men desværre ligge landet således at DR har tænkt sig at lukke SKUM's lille community, hvilket jeg er meget ked af og ligeså en masse andre skummere. Anyways, jeg vil ikke starte ud med at skrive så forfærdeligt meget, for det er mit første indlæg så det er bare sådan et lille "hej med jer"-indlæg.

På mandag går turen altså til Berlin, som De nok har regnet ud. Dér har jeg være 5 gange indtil videre, og det er en by jeg er noget så forelsket i.
Men dette var ligesom det, jeg har ikke meget at sige klokken ti minutter i to om natten.
Og så må jeg få lært hvordan man pimper sin blogspot-blog her.

Auf Wiedersehen!

No comments:

Post a Comment